2013. április 10., szerda

Orchidea dekor esküvőre

Férjem unokahúgának lesz az esküvője ezen a héten szombaton.
Ő kért meg, hogy a menyasszonyi tortájára készítsek virág dekort. Az orchidea a kedvence, amihez küldött is át képet, hogy milyet képzelt el.
Először arra gondoltam, hogy papírból kivágom a virág alkatrészeit, majd megfestem, összeragasztom és kész is.
De amikor mindezt kipróbáltam, rájöttem, hogy a végeredmény nem elég élethű. Egy esküvői torta az est egyik csúcspontja, így nem mutatna jól, ha messziről látszana, hogy papírból vannak a virágok.
Így kitaláltam, hogy veszek műorchideát, amit utólagos festéssel, igazítással élethűbbé varázsolok.
A virágok már készen vannak :) ...nagyon kíváncsi vagyok hogy fog mutatni a tortán :)


műorchidea, akril festékkel életre keltve

És íme a feldíszített torta :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése